2012年4月6日 星期五

2009 布吉 + 曼谷遊記 Part 6

16/11/2009 (Mon)

今日大家都好hea, 訓到早餐時間都過埋, 無所謂啦, 反正咁難食..........
第一站係去林真香買, 盤川用盡, 又要唱下錢, 老闆娘好funny, 佢d 中文好似電話錄音
同老闆娘影張相, 佢話哎呀我好肥呀.....
最後一日要衝刺喇, 又去Zen, 佢地再買底底, 我都係忍唔住手買左2 套Morgan
hehe, 3次黎曼谷都有買Morgan, 呢個已經成為我既傳統 :D

行番去 Siam, 又要衝落去 Gourmet 買手信, 同埋2大盒芒果糯米飯諗住番酒店食
再行過隔離Siam Centre 食Greyhound, 食飽就搭的士番酒店
點知遇著個岩岩出黎做既司機, 唔識路.......唔好玩啦........想點呀..............
唯有開住個google map 帶佢行, 點知又塞下塞下, 仆街! 又要落車行!
時間已經好緊迫, 番去叫佢地執行李, 搞到連個糯米飯都無時間食
然後就拿拿臨上的士番機場, 梁生係酒店已經屙到面青口唇白, 點知一落的士仲嘔..........

衝去check in, 仆佢個臭街前面果幾個香港人唔知搞乜撚野搞左好撚耐!!! 過磅就速速磅水啦!!!!!!!!
搞到已經無乜時間, 落樓下坐低爬埋果2個糯米飯, 好喇, 4點鐘, 4點半起飛, 入閘啦仲望
19 話要去廁所, okok, 屌你開大出聲丫!!!!!!! 我以為你屙尿呀!!!!!!!!!!
等等等, 等到4點3 先施施然行出黎!!!! 大佬我地仲未過Immigration 架!!!!!!!!!!!!!!!!
例牌要排, 仲要出聲問下前面果幾個日本人可唔可以比我入先, 入到去狂奔
你要知道曼谷機場入左閘之後果條shopping mall 係有幾長, 我地仲要跑到去最右!!!!!!!
我跑到去果陣已經搭5, 好彩唔係最後果3個上機, 不過已經夠哂樣衰!!

屙屎屙到我地3個爭d 番唔到香港, 當時我塊面絕對係黑過鑊撈。

番到香港lu, 梁生咁既款, 搭機場快線快快趣趣番屋企lu...
後記:第一次去布吉呢撻地方, 在巴東見到好多海嘯牌 (教人向邊個方向逃生), 依然心有餘悸
事發已經接近5年, 好多地方已重建, 繼續熱鬧繁榮
見到好多布吉當地人真心的笑臉, 衷心希望呢個咁美麗的小島不會再被無情災害所催殘

PHUKET, I WILL DEFINITELY COME BACK!

已經好期待下一次重臨布吉, 一定會去國家保護群島Similan Island 度睇海龜^^
如果可以放長假, 甚至希望可以係布吉學潛水
被大海擁抱的感覺總會想起爸, 尤其是浮潛的時候, 想起他常常一個人潛到海底射魚, 好厲害!
我好想好想親近大海, 像爸爸熱愛大海一樣。

對對, 第三次來曼谷, 雖然依然喜歡這個地方, 但下年應該不會再來了, 因為已被對布吉的熱愛蓋過 :D
btw 我黎左三次都無去Suan Lum Night Bazaar, 今次間酒店咁近都唔去, 抵打!
成日話執話執, 我相信我下次再黎果陣佢應該係會執左架喇。

第一次同19小子去旅行, 雖然佢真係好麻煩好多野 (一日總會聽到佢哎呀三四次, 又唔知整到乜邊度痛喇)
不過同你去旅行都好快樂! 有你d 爛gag, 仲有你驚人既食量總會幫我地清哂抬, 不用浪費 ^^
影相呢就...仲以為多個人會多番好多同tree 既合照, 但其實都唔係多好多.........
...哼你失職呀!
Thailand, 我地下次見啦!

沒有留言:

張貼留言