2012年4月6日 星期五

2009 布吉 + 曼谷遊記 Part 4


14/11/2009 (Sat)
一朝早去游個靚水, 成個泳池得我地三個, 好爽! 對正個海晒下太陽, 唔捨得走呀..
番房沖身, 食早餐, 佢杯latte 沖得唔錯, 佢見我飲哂問我要唔要多杯, 我就話好啦
點知一早飲完2杯latte, 胃痛............



本來今日諗住去Kata View Point 度影相睇風景, 但見時間好趕就決定唔去, hea下啦不如
其實咁樣仲好, 去旅行就係為左嘆下架嘛!
番房開大窗簾攤係張床睇下書影下相, 好嘆~~~
之後去lobby 上網幫19小子加大行李, 有2部電腦可以上網既

最後最後...都到左check out 番機場既時間...
好唔捨得Outrigger.....................有緣會再見................................



約左Mr. Sawat 1點, 我地12點9到機場就見到佢等緊啦!
原來漏左GR個相機袋係車度, 好彩佢見到拎番過黎咋, 又一Lucky!
轉機過曼谷, 發現曼谷機場搭的士搬左落最底果層, 今次個司機好似幾老實, 不過一出tollway 就塞大車...
用左差唔多成個鐘先到酒店, 一入Sathorn Road, 過左Banyan Tree 見到油站轉左就係酒店了~
Check in 果陣有3杯透心涼的welcome drinks, 很好喝!


上房lu, 都好大下, 同官網照片差不多, 2房2廳2廁 (1套廁), 餐具都好齊全!如果唔係住左Outrigger, 我諗我對呢間酒店既好感度會加倍.......
酒店安頓完, 落去搭的士, 5星級真係唔同d, 會抄哂車牌同要去既地方
本來諗住去水門食雞飯, 點知又遇到曼谷最可惡既塞車!
果隻塞既程度係你望住盞紅燈, 見到佢倒數, 轉綠燈, 你架車都無郁過
要轉多2次, 你架車先稍為行前一個車位, 救命, 塞到去近bts, 落車行算!



因為溝通上既問題, 搞到我係天橋發左個天大既脾氣! 不好意思啦兩位團友!
行到去Central World, 餓到隻野咁, 不如食少少野先, 見到Mos Burger, 照殺!
價錢同香港差不多, 香港好似仲好食d 添.........但係點解可樂無氣既............?



周圍逛下, 我地去到泰國都不忘入Bread Talk 行個round, 車, 都無冬蔭功包既!
例牌行過Zen 買爸爸, 無乜減價, Morgan 要買2set 以上先有折...忍手:(
19小子就係上一層買底底, CK 很平!!!! 半價!!!!!! Tree 都掃左2條boxer ^^
之後過Big C 狂掃零食, 然後抽住一袋二袋上的士, 出發到建興~
今次個司機帶口罩既, 
我話去Somboon, 一開波已經講到明叫佢車我去Somboon, no Somboondee!
行行下, 佢又問我why Somboon? 條pk 肯定又想車我去謀人寺! 呢d 人摟ban, 唔ban 唔安樂!
好彩我即上thailandfans 睇下大概係邊個位, 加埋Google map (係呀係曼谷終於正常番...)
起碼都知道佢有冇亂兜, 嘿, 原來很易行, 下次可以係National Stadium 行過黎添!
去到建興, 原來呢間係我同tree 第一次黎果間分店! (其實呢間應該係總店, 因為有小泉純一郎張相架!)



係的士上我見到tree 一路um 住個口, 我仲以為佢覺得臭, 落車佢問我: 你見唔見到佢個口罩有....
頂, 我當堂發哂茅! 快快趣趣order 左生蝦, 招牌咖喱炒蟹, BBQ 大頭蝦, 炸蝦餅, 炒魷魚, 同埋炒怕羞草莖
即刻沖去廁所洗面同洗乾淨隻手同手臂, 唉, 都仲覺得個人好痕...好驚個司機唔知有咩菌 :(



哼, 出到黎有人向我自首, 原來佢2條友仔趁我去廁所果陣偷偷地點左3隻生蠔!!!!!!!!!!
我講左係布吉食好啦, 係曼谷唔好食喇, 係都唔聽話!!!!!!
tree 之後屙, 都唔知係咪因為呢隻生蠔! 19你無事係因為你夠肥你抵抗力好咋!!!



建興質素一如以往, 都係好味兼唔貴, 咖喱超送飯, 個魷魚都好正下!
生蝦都係肥肥白白, 炸蝦餅呢...我當時無講出口, 其實我覺得有陣尿味....所以我淨係食左一舊仔.....
tree 食左一條炒怕羞草莖就唔肯再食, 佢話好似食兔仔咁, 一樣都係好殘忍...................--
呢餐食左 1350B, 3舊水鬆d, 飽哂~!



搭的士番酒店, 嘿嘿, 我一上的士就沙嘆road soi 三 (三思果個三), 搞到d 的士佬以為我是泰妹 :D
到去, 又浸下泡泡浴先! 呢個浴缸細很多, 2個人浸都有點勉強 (面紅) Outrigger 的很寬敞ga!
2條麻甩仔係廳飲啤酒睇波 (國際賽呀有), 我又係時候訓lu!

沒有留言:

張貼留言