2012年4月6日 星期五

2009 布吉 + 曼谷遊記 Part 2

12/11/2009 (Thu)

一朝早拖住o急落樓已經見到架A12 係對面駛過, 大鑊, 即刻2條友狂奔
好彩轉紅燈, 都總算趕得切, Lucky!
去到機場係朝早9點鐘, 等阿19小子, 頂...等左足足3個字
Check in 同埋行李寄倉, 一人有15kg allowance, 19未出發已經12kg, 你想點呀?
個gate真係好遠, 但係都死番去T1食Burger King, 食飽就上機
架機不過不失, 真皮seat 都幾好坐, 係窄左d姐, 訓番餐飽既先!

去到曼谷, 即刻買張DTAC sim card, 再join 埋7days unlimited internet
點都去Airasia counter 問下可唔可以比我搭早一班機 (其實佢一早取消左我果班機, 要搭遲1個鐘果班)
咁個答案例牌都係唔得, 不過比我check in 先唔駛我拖住d o急係機場蕩...
求其係LEE cafe 食d 野, 原來全泰國d 凍檸茶都係咁好飲!
然後過Miracle 食芒果糯米飯, 同抬有對香港情侶, 吹左2咀
佢地好好彩! 去到酒店唔記得拎行李, 架的士車走埋, 不過酒店職員都幫佢地搵番

hea 下hea 下就入閘, 第一次搭shuttle bus, 第一次咁樣上飛機, 好興奮!
好彩架機有少少delay, 所以我地係飛機上睇到日落!!! 仲要好好彩地坐右邊, 睇哂!!!

個零鐘機就去到布吉, 個機場, 一眼睇哂, 真係好細下...不過好有啟德feel
等行李, 見到d行李濕哂就知今次大劑...
行出去見到有個人渣住 MR. LEE WAI YIN 既牌, 但係係apcarrent 架喎...
(我果下係覺得有人同我同名, 事後諗番點會咁邪? 我格左好多間價, 係咪ap 以為我係租佢地呢...)
再行出d 就見到個MR. LEE ICY WAI YIN 既牌, 今次係真架啦, 佢就係Mr. Sawat 喇~
(我都唔知點解大家係都要寫我係MR.....................)
一出機場見到勁大雨, 上到車, 係咁易填左form 就閃lu, 連車身都無check 過 (不過咁黑都睇唔到啦)
開車果陣好樣衰, 梁生拉唔到個hand brake, 因為同mini 相反既, 要我出馬, 呵呵呵!

滂沱大雨, 又黑媽媽, 真係好淆底, 街燈唔多, 路牌又唔足, 點算呀.............
但係梁生都唔淆, 我地做導航員既更加唔可以淆既!
不過...我發現iphone個Google map GPS 係廢既...可能係布吉訊號比較弱, d定位錯Q 哂囉!
唯有靠自己, 好彩都無行錯路姐!
當我見到Outrigger 1km 個路牌尖叫左出黎! 好開心! 順利去到酒店, 仲比預期快左添!

去到酒店Check in, 有個staff 帶我地坐佢地既golf car 上房 (其實行都好近), 另一個就渣我地架車過去
去到2間房門口, 佢話一間大d 一間細d, 問我地點安排, 我梗係話我同Tree 要大果間啦
點知入到房, 我忍唔住係咁"哇".....hahahaha, 因為真係好大好靚!
有廚房有飯抬有廳有房有露台, 浴室仲有bathtub (細果隻無架)
同埋有ipod plug-in, 我連行李都未開就已經聽到隔離房既19+容祖兒合唱...........
有dvd player, 可以落counter 免費租DVD
房有free wifi, 不過唔知點解用唔到, 無所謂啦, 反正我地都join 左無限上網
深夜一路屙屎一路睇住高登真係一種享受.............................無錯我係好毒架

師太過黎搵我收錢, 拿拿臨落大堂搵佢, 佢係email 就cool cool 地, 但其實係好nice的人
比完錢, 師太都係咁提我聽日要注意既野, 仲話會搵車過黎接我 (本來只有某幾個區先有free transfer)
影下相就出發去Phuket Town 既 Natural 食飯啦~!

去Phuket Town 條路其實都好易搵, 但要係其中一個路口轉入town, 好黑, 過左都唔知
一路渣到有間診所, 睇番map 先知已經過左好遠, 即刻U turn 番去
yeah! 用左20mins 順利到達! 落狗屎, 要冒雨跑入去, 濕Q哂...
狂點送, 點左10碟送, 3杯野飲, 我杯芒果沙冰勁好飲~~~
食既就有生蝦, 炸蝦, satah, 軟殼蟹, 蒜蓉鮮魷, 冬蔭功, 菠蘿炒飯, 粉絲蟹, pad thai, 鐵板bb蠔餅
成抬都係送, 都唔知食邊樣先, 結果係樣樣都咁好味.........!!!!!!!!!!!!!!
尤其係個生蝦, 比係建興食到既細隻, 但係爽口+鮮好多! ENCORE! 同埋極力推介個鐵板蠔餅!
Ttl 11碟送 4杯野飲, 埋單1500B!! HKD $350 咋!!!!!

食飽飽, 趕去 Big C 作最後衝刺, 佢收11, 我地10點9先入到去, 好似成間big C 得番我地咁...
快手快腳買埋麵包, 掃埋d 日用品就渣車番歸了
番到酒店, 沖個泡泡浴就訓lu! 張床好大好舒服呢, goodnite :)

沒有留言:

張貼留言