2012年4月7日 星期六

2010 東京 (unfinished)



第1次自由行去東京, 之前一路都好擔心, 究竟點轉車呢, 要行幾耐呢, 會唔會蕩失路呢
個感覺好似自己第1次去曼谷咁, 今次仲要plan 得好迫切下, 係最尾果幾日先的起心肝去度行程
上網睇東京既天氣大概係15-25度, 都一人執定件長褸, 就算凍都可以頂下


第一天


最後一晚plan到點幾兩點先捨得訓, 然後4點幾又要爬起身
較左幾個鬧鐘, 點知我禁完都訓番, 最尾tree手提鬧鐘響, 凸然醒覺唔可以再訓, 即刻彈醒, 好彩..........
因為visa做緊promote, 泊5日有蓋既富豪停車場都只係$300 咁抵, 梗係渣車啦
同上次一樣靠一罐red bull 醒神, 去到機場天都光哂lu
雖然前一晚上網check in 左, 不過Delta個e-check in 都係廢廢地, 又係要地勤姐姐幫手先搞掂
淨係寄行李就搞掂lu, 都算快手, 仲係機場撞到原來同一班機去既同學仔mandy~
不過我都唔知點解咁趕, 連平時既渣passport 係 gate 影既經典相都無時間影 :(


Delta d 早餐都還可以啦, 訓下睇下戲就到東京了, 聽到機長話東京係14度, shit!!!!!!!!!!!!!!!!
拎左行李就衝呀衝, 衝去買 N'ex + Suica set, 果陣係2點正, 好彩都catch到2點3果班車
不過係舊車黎呢, 仲要!!!!!!!!!!! 係倒頭車, 勁可惡 :(
大概3點9就到新宿站喇, 一路都見到有d雨, 一落車凍到爆.............
拖住o急行到新宿西站搭大江戶線1個站就到東新宿喇, 行到上A1出口, 驚人既事情發生喇
原來d人係無吹水, 一出地面行10步就已經係酒店喇!!!!!!!!!!!!!!!
拿拿臨 Check in 衝上房, 呢間咁既蚊型房大概係我地上次去phuket果間酒店既廁所咁上下...........
而佢個廁所係細過我地住緊果間屋個廁所既, that's it!
不過整體都好新淨好乾淨, 最起碼床鋪係白雪雪的, 仲要係席夢斯! 勁舒服勁好訓!!!
出酒店行幾十步已經有間Lawson, 之前上網已經預約左宮崎駿三廌博物館既飛, 但係要係Lawson 比錢先有正式既飛
係Lawson 入面搵搵搵, 但個問題係應該係邊部機篤我都唔知..........
直接將份print out 隊比個cashier, 佢即刻走去幫我搞, 之後佢篤完叫我入我個名.............
入名唔係問題, 不過全部係日文黎囉!!!!!!!!!!!!!!!
佢見我呆左係度佢就問我叫咩名, 我抄低再讀埋比佢聽, 佢就係度篤篤篤, 原來係要用日文篤番個譯音落去
終於順利搞掂喇, 成日淨係食左個早餐, 就係Lawson 是旦買左舊炸唔知乜東東頂住肚
跟住就冒於嚴寒既天氣+落住雨咁行番過新宿醫肚, 有睇我facebook都知我地第1日係慘到爆...............
其實第1日我係plan 左上高島屋食飯, 但係行到新宿近JR我地已經餓到爆廠
我叫梁生是旦pick 一間入去食, 咁岩又見到吉野家有燒牛肉定食, 好似幾吸引喎! 就比佢吸左入去......
上左2樓坐, 點左2個燒牛肉定食, 然後樓下整好, 就會經一個類似升降機既物體send 上黎上層
食落其實都唔差, 都可以叫做好味添, 呢餐2個人都食左1000yen 架喇, 食飽就開始我地既地獄shopping 喇


一路都落住雨, 見到成街無論男女老幼都係擔住透明既遮 (多數係黑色/白色遮柄)
搞到渣住一包迷彩遮既我地異常凸出, 於是即刻係 Comme Ca Store 買番把透明遮扮下o架仔o架妹先!
之後行到去高島屋, 第一站就係 Tokyo Hands 喇!

沒有留言:

張貼留言