2012年4月6日 星期五

2009 布吉 + 曼谷遊記 Part 5



15/11/2009 (Sun)
今日星期日, 黎到曼谷, 梗係去JJ market啦!
落去食早餐, 好少choice, 同埋已經唔算好食架啦, 諗住即整 Omelette 會好d, 點知賴野
究竟係我孤陋寥聞定係真係有問題呢? 我第1次食到冬菇um列, 好難食...............

經過尋日塞車一役, 已經唔係好想搭的士, 就搭BTS 啦, 酒店行過去, 好...那...熱.............
今次行得唔多, 買得好少野, 我好似係一樣野都無買tim..........
而佢2個就買左好多衫, d tee 圍番大概$50 件, d print 好靚!!
19買左件 I AM A VIRGIN               (THIS SHIRT IS A VERY OLD SHIRT) 扮大人!

熱到格啦底都出哂汗, 19話底褲都濕埋, 就上的士去水門食雞飯
點知呢條死剷!!!!!! 兜我路!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我比埋路牌張相佢睇, 我要去33, 我見到對面係36, 屌你轉右左咪岩囉
仆佢個街佢直去!!!!!! 越行越遠!!!!!!! 行到勁遠先有得U turn, 狂炳!!!!!!!!!!!!!!!!!
雖然到最後都只係120B (我諗貴左20B-40B 講緊唔夠$10 港紙)
不過最憎你地d 人唔老實呃遊客!!! 搞到曼谷個朵臭哂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

哼, 嬲死我!! 整番支大可樂下下火, 終於食到雞飯lu, 掛得你地好苦呀!! 依然係30B 好好味 ^^
3條友 3個飯 3個湯 3杯野飲, 120B, $30 港紙唔洗, 我係香港食到一個咋.........

諗住搭的士番去, 點知又塞車...........救命呀..................................
去到Nana 附近真係頂唔順, 塞極都唔行! 落車行去BTS 再搭番去酒店算x數!

番到酒店, 見時間尚早就落去游下水, d 水好凍, 個池係鹽水池所以d水好咸 :D
我地係按摩浴池玩左好耐, 因為佢d 水係會不停咁轉
當我地放鬆哂浸係水入面係會跟住水流不停咁轉, 次次起身都唔知自己轉左去邊 :D 感覺好funny!!!

之後就換衫出發去Coran 做蜜沙池, 去到 Asok 站已經見到Coran 架車等緊
本來book 左3個都係做個半鐘香薰推油 + 半個鐘 Body Scrub, 但果2條友仔sun burn
咁佢就話不如做2個鐘body massage, 香薰油就改做cream, 價錢一樣可以做半價比我
但係...我地3 個要share 一間triple room, 耶...........要除衫架wor...................
佢話dun worry, 我換衫/take shower 果陣佢會搵毛巾姐住佢地對眼架喇...都無計啦........
佢地既treatment room 好靚, 間房有埋宅姑池, 不過我地個package 係無得浸既
咁分開沖完涼就開始喇, 我個人鍾意Lavana 既推油多d! 不過做完佢個body scrub 真係滑一滑~~
埋單都係4000B 再加tips, 抵! 如果下次再黎可以試埋spa package, 都係5舊零水做4個鐘! 好平!!
最後奉上3個石榴味雪糕 & 熱茶, 個雪糕酸到呢.............

等緊的士黎果陣我地出番大門口影相, 我一坐落張chair 度發現林林地既........
一起身發現頂!!!! 原來我坐住左隻黑色肥貓!!!!!! 好奇怪地佢又無伸抓無發狂喎, 繼續訓..............
去番Asok BTS 搭過去 Chitlom, 衝番上 Central World 7/F, 今晚食日式網燒~~~

去到赤 (AKA), 佢話last order 架喇, 所以乜都唔理拎起個menu 狂點
嗌左2個combo set, 然後又散嗌左d 牛呀豬呀多春魚呀, 熟既就有天婦羅吉烈豬扒餃子燒魷魚燒餅金菇肥牛卷
極速上菜, 燒呀燒, 佢個炭爐好夠火d 野好快熟, 正!!! d 肉唔駛點sauce 已經好夠味, 尤其係我最愛既牛舌~
狂風掃落葉, 十九幾碟野就咁就清哂, 19真係好厲害!!!!!! 埋單2400B, 唔駛6舊水, 係盛八過千啦頂!

見咁早梗係飲杯野先番去啦, 係7/F 可以直接出停車場搭上Centara Grand 55/F
Red Sky, 終於黎到喇, 係度睇夜景一流! 有sofa 位, 好hea~
我飲Lychee Martini, 佢地就飲唔知乜Q野又有奶又有酒既野
19無帶閃燈, 一向溫文爾雅的梁樹仁對住19講: 仆街, 早知我帶啦屌你
因為當時環境好黑, 照明既只係抬面既小燈同埋佢個不停轉色既大標誌, 無閃燈, 影屎忽?
好彩梁生有計, 佢iphone 不嬲有一張全白既圖, 將個mon 較到最光, 玩飛燈!
嘿, 仲自然 & soft 過落閃囉 :D
坐到12點零就番去lu, 1100B 3杯drinks, 同Distil Bar 差唔多, 不過呢邊方便好多喎!
番到酒店狂自拍 :D 用魚眼自拍好正 :D
切埋芒果, 食埋個芒果餐就訓lu!~

沒有留言:

張貼留言